Dagens bild & dagens inspo:

Hejsan bloggen!
Nu är jag tillbaka i Sverige igen och jag har hunnit med ett litet sushibesök med min kära Becca och det var urmysigt som vanligt! ♥ Love u!!

Det var jätteeeeskönt att träffa henne igen efter två veckor som kändes som en hel livstid,haha! ♥ 
Jag trodde verkligen att det var mina sista sekunder som levande människa på jorden när jag ser en tjej vid namnet Becca kommer springades i 5354849394598439 kilometer i timmen mot mig med öppna armar,hahahah!

Jag fick en present av gullisen också! Nämligen en bok som handlar om norgehistorier,haha dör^^
Jag ska göra om skämten till sverigehistorier,mohahhaha!



Dagens bild:


Det här borde alla tänka på lite mer i livet. Man borde sluta oroa sig och tänka att allting kommer att lösa sig i slutändan. Jag tror verkligen på att allting löser sig till slut. Det behöver inte vara på något possitivt sätt men det finns en mening med allt ♥

Dagens inspo:


Kram på er allihopa,ha en underbar kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0