Dårligt samvete.

Hejsan bloggen!
Jag har lite dårligt samvete för att jag inte har uppdaterat bloggen på snart en vecka men det är såhär att i stugan som jag har varit i den senaste veckan så funkar inte blogg.se appen och det är anledningen till att jag inte har kunnat blogga...Jag vet dock inte om det beror på att min mobil krånglar eller om det är appen.

Men jag uppskattar er som fortfarande surfar in på bloggen,kärlek till er ♥

Jag kommer inte att blogga förens jag kommer tillbaka till Sverige igen. Alltså på fredag. Jag känner att det blir lättast för att jag inte kan lägga ut bilder och jag måste låna pappis dator om jag ska blogga.
Kolla in här på fredagkväll för då kommer det att dyka upp inlägg om mitt påsklov osv... :)

YES! Det funkade att lägga upp den här bilden från pappas dator:)
Det här var i lördags i skidbacken. Jag älskar dig tjejen! ♥

image description

Nu ska jag försöka väcka liv i Maggis. Vi ska äta lunch med min älskade farmor om en timme och jag sitter här i onepiece och maggan sover.
Haha typiskt tjejer... En timme på att fixa sig och äta frukost... Hur lyckas man,haha?

Ha en underbar dag allihopa,vi hörs på fredag! :)
Kram på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

vi borde få minst tre rekommenderings inlägg sen! :D det är skitkul hihi, som förlåt för att du inte kan blogga så mycket ;) <3

2012-04-13 @ 17:34:54
URL: http://arml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0