En underbar dag!

Hejsan! ♥
Vilken dag,haha!
Jag har tvingat mig genom två hårda gympalektioner med världens träningsvärk och min kropp lider allvarligt talat nu. Det känns som att jag har blivit 70 år äldre på en dag,haha^^
Men nu ska det slutas prata negativt hörrni:)

Jag har försökt att strunta i min träningsvärk och åkt till forum med världens bästa Maggis ♥Vi åt lunch och shoppade en hel del smycken som det kommer upp bilder på om en liten stund,stay tuned,hihi:) Perfekt torsdag,kärlek till dig tjejen!!! Hmm...minus min jäkla dumma träningsvärk:/ Jag får väl hålla tummarna för att jag vaknar som en ny människa imorgonbitti,höhö^^




Hur har eran dag varit?


Kram på er världens bästa läsare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0