Fredagsmys!

Tjollahopp bloggen!
Efter en undebar dag med mina kära vänner i forum och sushi till middag så sitter jag nu och tittar på let's dance med mammis och lillsyrran i famnen,mysigt mysigt!!! ♥

Hur mår ni mina vänner? Jag mår grymt bra därför att det är fredag:):):)

Efter en vecka fullproppat med läxor och inlämningar så går det inte att beskriva känslan av att sätta sig med fötterna på bordet och datorn i knäet. Underbart!

Nu ska jag sätta igång ett avsnitt av paradise och njuta ♥



Jag köpte btw två böcker idag som jag fick med mig hem för 170 spänn!
Den första boken(den som ligger på höger sida) fastnade jag för när jag läste den i skolan och då var jag självklart tvungen att köpa andra också. Med andra ord ska det läsas ordentligt i helgen,hihi.


Jag kollade också genom kommentarerna och det var en som undrade om jag kunde lägga upp bilder på det jag köpte i Norge och det var faktiskt bara skorna som jag bloggade om och muffinsformer från "kremmerhuset",hihi.
Men jag kan väl slänga in två bilder ändå^^
Jag tror nog att jag kommer att använde de som prydnad istället,hur gulliga som helst ju!! ♥

Oh yes! Ni ser rätt! !15 kronor för 50 former :)



Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0