Gårdagen!

Hejsan bloggen! Jag kan börja med att säga förlåt för att jag inte bloggade igår men jag hade fullt upp med att umgås med Beccisen,hihi^^ 
Vi hade det underbart igår! Det kunde inte blivit bättre! Kärlek till dig tjejen ♥
Det blev ett sushibesök(haha surprised much?),sleepover och mys till tusen!

Vi drog också iväg till mataffären och köpte med oss lite jordbubbar och vaniljsås som vi mumsade i oss på 30 sekunder ute på balkongen med solen i ansiktet,ah wonderful ♥ Fick världens vårkänsla. Härligt!

Är det bara jag som tycker att hon borde vara med på reklam för jordgubbar? HAHA!
image description

image description

image description

image description

image description
Första gången i världshistorien som jag glömde fotta mina sushibitar. Skärpning Emilie,skärpning!höhö...

image description
Love.
image description


Nu ska jag ta igen två avsnitt av Paradise Hotel(bääästa programmet) så vi hörs lite senare bloggen!

Tjingeling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0