Grattis på föedelsedagen kära systern min!

Idag fyller också min kära kära kära storasyster 21 år! (Det är inget skämt,haha).
Gammal tant du börjar bli tycker jag... Okej,jag ska vara seriös.

Våran syskonrealtion är det ingen som någonsin kommer att förstå för det är det bara du och jag som gör ♥
Jag älskar dig över hela mitt hjärta och du är en av mina bästavänner.
Att vara bästavänner och syskon är det inte många som är! Det ska vi vara väldigt tacksama för.
Du är barnslig och jag är mogen så vi möts på mitten. Vi passar så sjukt bra ihop och när vi är tillsamans så värmer det i mitt hjärta för att jag älskar dig så mycket! Vi bråkar ibland som alla syskon gör men det är väldigt sällan.

Och även fast vi bor i olika land så håller vi kontaken väldigt bra och det är jag otrligt tacksam över!!!
Jag har så himla tur över att ha dig för utan dig så vet jag inte vart jag skulle ta mig till survivor. Jag kan prata med dig om allt och du kan prata med mig om allt. 
 
Alla minnen vi har tillsamans och alla minnen vi kommer att få kommer jag att minnas tills jag tar mitt sista andetag!

Hoppas att du får en superduper bra dag hjärtat,jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0