Helg in my heart.

Tjena bloggen!

Hur mår ni? Själv är jag väääldigt seg idag. Jag går runt som en zombie här hemma och vet inte vart jag ska ta mig till för att jag är så seg. Hoppas det inte dröjer kvar tills imorgon ialefall :)
Vad har händt sen sist? Jo jag har haft en underbaaaar helg som har tillbringats med familj och vänner. Just the way I like it ♥

Jag åt en asgod rätt när jag lunchade med mammis på Barista igår och jag har allvarligt talat hittat mitt största beroende någonsin!
Denna kära rätt heter Quesadilla kyckling. I´m in love ♥ ♥ ♥ SMAKA om ni är i närheten av en barista! Ni kommer INTE att ångra!! Jag känner att det blir lite för mycket snack om min kyckling nu,haha! Jag kanske borde starta matblogg? ^^

ÅÅÅÅ,det spottar i munnen på mig...MUMS!
image description

image description
Världens bästa mammis ♥
image description
Efter lunch med mammis mötte jag upp Sara och vi stack iväg och shoppade. MYS! ♥
Jag fick med mig två puddingar hem som jag visar upp senare ikväll!
Hehe,hot man är ibland ;)
image description

Jag har också skickat iväg en urgullig prinsessa på kalas ♥
Sötare får man leta efter^^
image description
Idag vaknade jag upp av droppar som träffade mitt fönster och då var det bara att dra på sig stövlarna och dra iväg till lekplatsen med mammis och syrran,hihi.

image description
Jag tänkte att jag strax skulle ligga som en platt pannkaka på marken när syrran kom cyklande i en hööööög hastighet mot sin storasyster som absolut skulle vara jobbig och fotta henne.
Vad gör hon då? JO HON SKRATTAR! Haha! Syskonkärlek♥
image description


Vad har ni gjort i helgen? 

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0