Home sweet home!

Tjollahopp everyone!

Nu är jag hemma igen från lägret med många minnen som jag kommer att minnas föralltid! Med andra ord så har jag haft det UNDERBART ♥ Det kommer ett litet inlägg om det tomorrow ;)  Jag ska samt skriva ihop ett rekomenderings-inlägg åt er. Stay tuned :):):)

Det blev så sjukt tight om tid när jag var där därför att vi gjorde saker hela tiden så jag fick ingen tid åt bloggisen men nu som jag är hemma igen ska det bli andra bullar,haha.

image description

Jag har föressten liiite dårliga nyheter..
Det kommer att bli sämre uppdateringar från min sida den här veckan för att jag ska konfirmeras på lördag och jag har fullt upp med saker som måste göras inför den dagen och på toppen av det hela har jag lite skolgrejer som måste bli gjorda...Jag ska ialefall göra mitt bästa. Allt för bloggen,hihi^^


Vad har ni gjort i helgen underbara läsare?

Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0