Jag hatar Fredag den 13:e från och med nu...

Hejsan bloggen! ♥
HAHA kan jag börja med att skriva:)
Idag skulle jag och Maggan som sagt tillbaka till Sweden men när vi vaknade så blev vi båda bemötta av en trevlig överrasknig...

Både jag och Maggan hade blivit sjuka...haha perfect tajming!
Så nu sitter vi här i Norge och latar till tusen! Vi har ialefall laddat upp med chips,godis osv...Yummi:) Det är faktiskt inte så farligt att vara sjuk,hihi^^

Men som lovat så skulle jag börja blogga igen idag så jag ska försöka att använda min fantasi och skriva några bra inlägg åt er för det förtjänar ni verkligen! Det har varit usel uppdatering...
Behöver jag ena säga att jag inte vågar kika på min statestik? haha!

Ehh... Varför ligger mjölken där?

PS: Fräscha mina nötter är,hehe...

Kram på er underbara läsare! ♥

 

-Emilie


Kommentarer
Postat av: Becca

fuuuuuuuuuuuuuuuuck you!

2012-04-13 @ 21:07:36
URL: http://arml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0