Mitt påsklov!

Hejsan!
Det här lär väl bli mitt ända inlägg idag för att jag har en hel del att göra ikväll... Mycket läxor måste göras och jag får lägga bloggen i andra hand idag tyvärr:( Om jag blir klar tidigare så kanske det dyker upp lite inlägg ;)

Men till något annat! Jag skulle som sagt skriva lite om mitt påsklov och jag kan börja med att säga att det var FANTASTISKT!
Lovet började med fyra dagar i våran stuga och efter en flygresa och en kort bilresa så var vi framme.
Där gick dagarna åt att mysa med min kära familj,spela kort,ha "the house" marathon,åka skidor,skratta tills man får ondt i magen,äta god mat,grilla på ballkongen och mycket mer. ¨
Bilder från lovet:


















Jag älskar dig ♥


En annan sak som vi hade under dagarna i stugan var en utmaning. Haha,om man har en fantastifull pappa så är det mycket som kan hände ska jag säga er,hihi^^

The challenges was:
NUMMER 1!
Att köra hundsläde på det bästa sättet(jag och maggis vann)! Kände att det var viktigt att klämma med det i inlägget,haha!
Jag älskaaaar hundar och jag har alltid velat åka hundsläde så jag var som en liten tjej i en leksaksaffär,haha!
Jag rekomenderar alla att prova på det här om ni har möjligheten! Det var en fantastiskt undebrar känsla ♥


Hundsläde -proffsen ;) hehe...






Den andra utmaningen var att göra ett skidhopp åt en liten leksak i våran trädgård,haha huuur kommer min kära pappis på sånt här? Älskar hans förlsag!:D



Jag och Maggan har världens största tävlingstävlingsinstikt så vi gav allt för att vinna nummer två men det gick dåååårligt! Jag tror inte jag behöver säga mer än att vi använde en pall och en liten del av en spade. hahahahha,typiskt oss.

Sedan bärde det av till Oslo och då stog min kusins 10 års kalas,middag med my big sis,gå runt i Oslo och fotta och njuta av vårsolen och lunch med min farmor som stog på schemat! Underbart. I love you all ♥


Gullisen ♥
Det är btw väääärldens godaste sallad! åhh,det spottar i munnen på mig nu.



Det blev självklart shopping också,höhö.


När jag tänker tillbaka på lovet så pirrar det i magen! Jag hade det amazing ♥


Vad gjorde ni under påsklovet allihopa?


Kram på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0