Mot stan!

Hej allihopa!
Nu sitter jag på bussen påväg till stan från underbara Becca.

Den har tillbringats hemma hos henne med Benna och Maggan. Vi åt pannkakor och hade det mysigt,bra start på veckan!!:)

Imorgon kommer föressten min kära Sara hem igen efter en vecka i Italien:D:D:D<3 Jag är verkligen inte avundsjuk...jag lovar,höhö^^

Nu ska jag ialefall möta upp mammis och lillsyrran i stan så vi hörs ikväll:)



I love you guys! ♥




Hoppas att ni har haft en superduper bra dag :)

Vi hörs sen!
Tjingeling ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

sv; det låter superbra, det är bara att vi planerar i skolisch imorgon! puss

2012-04-16 @ 20:09:45
URL: http://arml.blogg.se/
Postat av: benna

älskar dig mer Emme :* <33333333

2012-04-18 @ 14:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0