New in: Ett par jeans och ett par shorts.

Hej!
Jag shoppade somsagt lite smått med Sara igår och jag fick med mig ett par jeans och ett par shorts hem.
Jag är heeeelt otroligt kär i båda två ♥ Båda sitter som smäck och är HELT FANTASTISKA!
Jag har minst 20 par jeans och 7 par shorts men jag tvekade inte för fem öre när jag såg dessa.

Dem här jeansen fyndade jag inne på Cubus för 199:-. Jag har dem i storlek 32 long. 


Modellen heter superskinny and low waist. Haha ifall ni inte kunde läsa....

Den andra saken jag köpte var ett par skinnshorts!
Jag har letat efter ett par skinnshorts hur länge som helst så jag kunde inte motstå.... höhö!
Jag köpte de inne på VERO MODA för 259:-.

ÅÅÅÅ,dräggel dräggel...



Det som gör shortsen så galet snygga är den guldiga dragkedjan tycker jag:)
I love it! ♥



Like?

Nu ska jag krypa ned i sängen alla underbara!
Kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0