Oslo next!!:)

Hej!!

Detta inlägg skulle publicerats för några timmar sedan...

I skrivande stund sitter jag på flygplatsen med maggis. Vi har nyss käkat frukost och checkat in och vi ska strax kila in i kiosken och köpa lite godsaker till resan,höhö.

Flygplanet går vid sju så då är vi i Norge vid åtta,wii. Längtar!!
Det ska bli såå himla roligt att tillbringa nio dagar i sitt hemland med sin bästavän,lycka!!!:)

Det ska också bli härligt att träffa min underbara familj som jag inte har träffat på en månad<3
Under tiden som jag är där så kommer jag att mobilblogga en hel del så förlåt i förhand för kassa bilder. Alla bilder som jag tar med systemkameran kommer i ett inlägg när jag är hemma igen istället.

Kram så mycket på er och glad påsk everyone<3

image description image description image description image description

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0