Perfekt dag!!!!

Hej på er!
Hur mår ni? Själv mår jag jättebra men jag är svintrött och jag har lite saker som måste fixas innan jag ska krypa ned i sängen så den får vänta på mig i någon timme till.
B.l.a mitt rum som ser ut som en sopptipp,haha:)

Min dag har varit underbar ialefall!
Den har tillbringats i forum med Maggan och Becca och hennes mammis<3 mysigt! Det blev glass,shopping och mat:)
Ni kan få bilder på det jag köpte om det önskas?

När jag kom hem så blev jag bemött av sushi,godis,bullar och besök från Norge:). Världens härligaste flicka och hennes mamma har kommit för att hälsa på oss. Trevligt,trevligt!!<3

Vilket betyder att jag har sprungit runt och busat med henne hela kvällen och det har gjort att jag är helt död nu,haha!
känner att jag börjar bli gammal,hehe..

Nu väntar mitt rum på mig,kram på gullisar!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0