Rekomenderings-time!!!!: Redken style connection powder grip 03.

Hej!
Idag tänker jag äntligen skriva ett rekomenderings-inlägg er! Så nu får man hoppas att min statistik ökar som bara den,haha! 

Den produkten jag tänker skriva om är en burk som jag fick av min underbara mammis idag som hon hade köpt till mig när hon var i Frankrike. Tack mamma! ♥

Det här blir föressten mitt första rekomenderings-inlägg där jag inte har testat produkten innan jag skriver om den. Men jag har läst mycket bra om den så varför inte? :)
Jag skriver självklart till er på bloggen om jag inte är nöjd med den!!!
Efter att jag har användt den ett tag så kan jag skriva ett inlägg till er om vad jag tycker om den och vad den får för betyg osv... Sounds good? :)

Produkten ser ut såhär:






Den finns att köpa på denna sida för 189:- kronor:http://www.lyko.se/sv/artiklar/redken-power-grip-03-mattifying-hair-powder.html Det är inte jätteilla faktiskt:)

Såhär står det på hemsidan:
Redken Power Grip 03 Mattifying Hair Powder
♥ GER TEXTUR
♥ GER VOLYM
♥ MATT FINISH
♥ EXTRA GREPP FÖR FINT HÅR
♥ OSYNLIG I HÅRET

APPLICERING
“LESS IS MORE……” BÖRJA MED EN LITEN MÄNGD OCH TILLFÖR SEDAN MER VID BEHOV. STRÖ ÖVER TORRT HÅR. BORSTA IGENOM FÖR ATT AVLÄGSNA ÖVERFLÖDIGT PULVER.PUDRET KAN OCKSÅ APPLICERAS I HÄNDERNA OCH ARBETAS IN I HÅRET OCH UT I TOPPARNAPASSAR ALLA HÅRTYPER.


Jag ska testa den snart och då får man bara hoppas på det bästa för det här låter ju hur underbart som helst ♥

Vad säger ni alla läsare,tänker ni testa denna?
Om ni har testat den så uppskattar jag verkligen att ni skriver lite kort vad ni tycker om den i kommentarfältet.

Kram på er! ♥

-Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0