Rekomendering: TANGLE TEEZER












Nu kommer äntligen det försenade rekomenderingsinlägget.
Sorry men jag har aldrig haft så mycket att göra i hela mitt liv den här veckan känns det som.

Idag tänkte jag rekomendera en borste som heter "tangle teezer".

Säkert många av er som har hört talas om den och det är en borste som gör att det är mycket lättare att borsta sitt hår. Det är mycket skönare att borsta med denna än en vanlig borste och man blir samtidigt av med sitt toviga hår. Låter som heaven,eller hur? haha.

Bra med tangle teezer:
♥ Det är mycket skönare att borsta med den.
♥ Man blir av med tovigt hår lika lätt som med en vanlig borste.
♥ Håret blir mjukare och glänsigare av den.
♥ Den funkar utmärkt i blött hår.
♥ Den är sjuuuukt fin,hehe :)

Såhär står det på hemsidan:
Alla vet hur smärtsamt det är att kamma ett trassligt hår. Nu finns det en ny hårborste som kan lösa detta problem varje dag. Hårborsten utsågs nyligen som Best New Hair i Storbritannien 2010. Hårborsten kallas Tangle Teezer och kommer lätt och smärtfritt kamma ut tovor. Medan vanliga borstar kan skada håret kommer Tangle Teezer med många flexibla tänderna som lossnar trassel och rättar till håret utan att håret skadas. Den kan användas på både vått och torrt hår och vuxna och barn och tusentals fans världen över.

LÄNK:
http://www.coverbrands.no/merker/tangle-teezer/

Nu ska det packas! Jag drar ju till Norge tommorow,wihoooo! Vilket betyder påsklov för min del nu :)
Kram på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda Nystuen

Hei Emilie <3

Super fin blogg, veldig flink til å blogge <3

Skal bli en fast leser, kommentere tilbake?

2012-04-08 @ 18:57:00
URL: http://sweetiiamanda.blogg.no
Postat av: Emilie

Tusen takk Amanda!!<3

ofc!:) skal bli fast leser av din å:D

2012-04-10 @ 10:36:57
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0