Shoppingen från idag! :)

Idag blev det som sagt shopping med Maggisen! Jag är otroligt nöjd med allt och jag kände att jag fick vääääldigt mycket saker för dem 140 kronorna jag brände bort på det jag köpte. Jag är superduper nöjd ialefall! ♥

Det första jag köpte var ett par byxor inne på cubus som jag har drägglat efter länge och idag fick dem hänga med mig hem för bara 70 kronor! WIHO!!! Lycka ♥ ♥ ♥

ÄLSKAR ALLT MED DESSA BYXOR! Mönstret,modellen,längden osv... :D

Som vanligt går det inte att visa hur bra brallorna sitter på...


Alla smyckerna jag köpte inne på glitter kostade 10 kronor styck för att butiken ska stängas ned. Det är galet!!! 
Haha gissa om jag "went crazy" där inne? :) Jag fick med mig 7 styckna smycken och I love them all! ♥

Här kommer mina godbitar:
♥ Ett sockersött halsband.



♥ Två armband som jag inte kommer att använde tillsamans men som jag tycker är hur fina som helst ensamna eller med andra smycken!



♥ 4 stk svinballa örhängen.

En närmare titt på allihopa:
Från vänster sida....









Nu ska jag titta på ett avsnitt av "paradise hotel" och sedan ska jag krypa ned i sängen!
Like?

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0