Wants: Bikinas från "Victoria´s Secret"

Hej bloggen! ♥
Jag har alltid haft "a thing" för bikinisar och det proppas av dem i mina garderober på sommaren och nu har jag hittat många godbitar när jag surfade in på www.victoriassecrets.com. Jag lär väl sluta med ett par av dessa här under,hihi :)

Det är nästan farligt att göra så snygga bikinisar när det finns en ung tjej vid namnet Emilie som älskar absolut alla,höhö!

Här kommer mina favoriter: 
                                              ♥ ♥ ♥

 Den här bikinin under tänker jag definitivt köpa,hur fin som helst ♥ ♥ ♥

                                            ♥ ♥ ♥

                                              ♥ ♥ ♥

                                             ♥ ♥ ♥

                                             ♥ ♥ ♥

                                              ♥ ♥ ♥


ÅÅÅÅÅÅ vad fina! De gillas STORT!
Är det bara jag som har börjat leta efter nya fräscha bikinisar till sommaren?
Like?

Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0