BLÄ!!!!

hej allihopa!
Min dag började jättebra och jag kom i tid till jobbet och då var jag glad och pigg och sedan när jag skulle byta om så börjar jag må så sjukt illa att jag trodde jag skulle spy så jag ringde mamma och hon plockar upp mig och kör mig hem.
Efter några timmar i sängen så kommer min frukost upp....mys!

Ni förstår säkert varför jag inte har uppdaterat idag,hehe...

Jag har föressten fått en ny favorit låt som jag lyssnar på hela tiden och jag är superkär i den!!
Fasen! det funkar inte att lägga upp klippet men den heter one more time med Chris Medina ♥


Lyssna och njut ♥
Han är en sjukt bra artist men han är också en så otroligt bra person! När hans fru blev handikappad efter en olycka så lämnade han inte  henne och det är helt fantastikt av en mann att göra så♥ Han verkar vara världens snällaste person!


Hoppas eran dag har varit bättre än min!
Kram på er!


-Emilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0