Dagen<3

Hejsan!

Idag har det varit en jättebra dag förutom mycket ryggondt efter mycket bärande på jobbet.
På tal om jobbet så fick jag en fantastisk nyhet från min handledare idag.
Jag har fått........*trumvirvel*.................. ett jobb där!! :D Jag ska jobba där på helgerna när jag har tid!:D AAAHH,HAPPY GIRL ♥

Efter jobbet var jag en snabb sväng med Maggan och Benna och påvägen hem träffade jag fina Saris av en slump och då hängde hon med mig hem och vi fottade och tittade på film, jättemysigt!!! ♥

HAHA,jag kan bjuda på två bilder som vi tog idag:

Jag älskar dig Elina ♥
Haha,hon blev föressten helt galen när Sara kom inn genom dörren hoss oss,hehe...
Hon sprang runt och slängde grejer och pruttade....höhö.



Hoppas ni har haft en superduper dag allihopa!

Kramis! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0