En want:levi´s shorts <3

♥Hejsan svejsan!♥

Ett klädesplagg som jag har drägglat efter länge är ett par levi´s shorts och här är några favoriter som jag hittade när jag surfade runt lite på nätet:

















Som ni ser så är dem högmidjade och om jag ska beskriva dem med ett ord så är det:dampsnygga!!!
Jag tycker det är svinsnyggt när man viker upp shortsen lite också och dem kommer att bli hur balla som helst om jag sätter dit lite nitar ♥

Se för er en brun Emile med ett par ljusa levi´s shorts i sommar ♥

Jag ska kanske en åka till London med mamma snart och då ska jag hålla ögonen öppna för ett par eller flera levi´s shorts för jag älskaaaar dessa!! Perfekta shortsen ju!

Vad tycker ni? Like?


-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0