Fredagsmys!

Hej allihopa!

Jag kan inte bekriva känslan av att vara hemma och slappna av med fötterna på bordet och ett glas cola i handen och att det dessutom är fredag,det känns underbart!

Min fredag har som sagt bestått utav jobb och efter jobbet var jag med Saris några timmar och vi träffade maggan av en slump så då var vi en timma med henne också ,haha! ♥

När jag kom hem började jag och Elina att förbreda tacos till mammis och det tog sin lilla tid,hehe.
Men när vi äntligen var färdiga så hade vi tändt ljus och släckt i hela lägenheten och dukat fram tacos på bordet så det var definitivt värdt det och fy vad mysigt vi hade det,myspower ♥
















Så himla lång tid det har gått sen vi åt tacos så det var extra gott den här gången ,nom nom nom♥
Nu ska det slappnas av till tusen med chips och mys med mammis,kram på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0