Frisk igen och det betyder skräpmat!!!!

Heej!

Idag vaknade jag utan att må illa och det kändes fantastiskt men jag bestämde mig ändå för att ta en dag hemma för att bli helt frisk så nu har jag tvingat min snälla mammi att åka och köpa skräpmat till mig,hehe..
Imorgon bär det föressten av till klätterhallen med konfa-gruppen så då vill jag vara frisk som en fisk:)

Det som är possitivt när man blir frisk igen är att man uppskattar livet så mycket mer!! :)  
Love life ♥


Nu kom mamma precis hem så nu ska det ätas!!! Det känns som att jag inte har ätit på flera år så det ska bli gott!
Ni kan ju gissa vad som hände när jag åt igår.

Mjukiskläder,skräpmat och dator ♥ Skönt med sånna här dagar ibland!



Vi hörs!

Kram! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0