Gårdagen<3

Hejsann!

Efter att jag hade jobbat en timme på övertid på jobbet så mötte jag upp benna för att gå runt och kika i affärer i stan,haha stackarn som fick vänta en timme.
Vi hade iallefall jättemysigt! Vi kollade runt i affärer i gallerian och köpte glass,hihi:)

Helt plötsligt ser vi en skyllt utanför "ur&penn" där det står:5 VAROR FÖR 100 KRONOR!!
Båda två skrek:ÅHERRIGUD, HAHA så då sprang vi raka vägen inn dit och jag fick med mig 5 underbara smycken hem,wihooo ♥ Överlycklig!
Här kommer kapen:





Ett kompisarmband som vi köpte för att dela med varandra,jag älskar sånna ♥







Bilderna sin kvalité blev väldigt dårlig av någon anledning... hmmm....
Underbara människa ♥





En underbar dag med andra ord ♥



Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0