God natt! :*

Hallooooo!

Jag och Becca hade det svinmysigt idag och det var skönt att träffa henne igen,jag märkte hur mycket jag hade saknat henne när jag hade träffat henne! Jag älskar dig Snooki ♥

Eftersom att hon  kom lite senare än tänkt så hann vi inte med så mycket mer än att äta midagg,titta lite på film och prata i två timmar om allt mellan himmel och jord(HAHAH,"bara"...) Så typiskt mig och Becca när vi inte har setts på en vecka p.g.a prao^^ Efter vi hade varit hemma hoss mig så bärde det iallefall av till "toni&guy" med men precis som jag hade tänkt mig så fick jag bara information om hur det kommer att bli på onsdag,jag blev altså inte fottad osv...:) Iiiiiiiiii,I can´t wait till onsdag!!! ♥


En liten billd som passar mig och Becca:
Varje gång vi ser den så säger båda: DET ÄR JU VI JU! Haha,cute ♥

Du betyder allt Rebecca Lindbergh ♥


Natti natt bloggen! :*

-Emilie ♥

Kommentarer
Postat av: Becca

tack för alla fina ord och umgänget igår! du betyder meest för du är en snel hest! :D älskar dajh! <3



du och jag drar till myrorna snart? ;)

2012-02-28 @ 10:30:04
URL: http://arml.blogg.se/
Postat av: Emilie

Absolut!! <3

haha,snel häst!! :D

2012-02-28 @ 11:58:49
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0