Helgen

Heej!
Nu är det två dagar sedan jag har bloggat och det är Sara som har varit duktig och bloggat hela 7 inlägg på två dagar medans jag har bloggar 0,00000 inlägg,haha inte bra...
Jag har inte varit hemma på två dagar så då kanske ni fattar...

Jag sov över hoss Maggis från fredag till lördag och nu har jag precis kommit hem efter att jag har sovit över hoss fina Sara ♥ Vi tittade på "the OC" hela kvällen,höhö.

Helgen började med en kväll som tillbringades med mina tjejor för att fira att bästis och kvällen blev helt underbar♥
Vi skrattade,åt god mat och snacks,körde utmaningar och kollade på en tjejfilm,en helt underbar och perfekt fredagskväll med andra ord;)

Vi saknade dig Benna... ♥



Hejdå så länge!

-Emilie ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0