Modelljobb för toni and guy!!!

Hallo!

För några dagar sedan hände det något jätteroligt när jag stod jättekoncentrerad bakom kassan på jobbet.
Det kommer fram en tjej som sa att hon hade spanat inn mig och hon undrade om jag ville vara hårmodell för en av världens största hårsalonger vid namnet "toni&guy" den 29 februari och det tackade jag självklart ja till!

Hon kommer att ringa mig nästa vecka för mer information men allt jag vet nu är att jag kommer att använda peruk och att hon kommer att spraya det på något vis och att det kommer att vara andra modeller där.. Spännande!!

Som tack för att jag ville vara med så kommer jag att få hårprodukter och färgning och klippning och det tackar man inte nej till dirket,hehe...Jag som ändå behöver färga utväxten:) Det sparar jag minst 2000 kr på,YES :D






Jag kommer självklart att lägga upp bilder på bloggen:)


Kram på er!

-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0