Modelljobb för toni&guy!!!

Hejsan!
Idag har jag varit modell för "toni&guy" med 9 andra tjejor och det var en fantastisk upplevelse!!
Just nu sitter jag i soffan och håller på att somna... Jag är så sjukt trött och imorgon åker jag dessutom till min mormor och morfar i Norge så jag ska gå och lägga mig nu. Jag vill vara pigg imorgon för att det kommer att bli en lång resa med flyplan och tåg så får ni bilder och information om dagen imorgon istället;)
Men innan jag ska gå och lägga mig så ska jag tvätta bort mitt smink och ducha så jag får bort hårsprayen och gélén som mitt hår har blivit dränkt i XD
Hoppas att  ni har haft en super dag så hörs vi imorgon ♥
-Emilie ♥
PS:Skriver på mammas dator så jag kan inte lägga upp en ända bild men stå ut...imorgon kommer dem,wiho:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0