Nya skor<3

Igår sov jag över hoss Maggan ♥ Innan vi åkte hem till henne bärde det av till "myrorna" för tredje gången och det är en second hand butik:)
Vi har haft världens tur som praoar nära en second hand butik som vi båda älskar ♥

Där inne köpte jag b.l.a ett par underbaraaaaaa skor som jag ska använda varje dag tills jag dör! Haha inte riktigt,men jag vill..... Så jag tänkte visa er bilder på dem nu:) Om ni vill att jag ska visa er alla plagg så kan jag gärna göra det?

Jag fyndade dessa skatter för 130 kr:)



Oj...vart tog andra skon vägen? Jag är säker på att jag fottade den också:O

Jag tycker dem har perfekt klack så jag kommer att använda skorna flitigt!



Vad tycks?


-Emilie ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

visa resten !

2012-02-24 @ 16:42:59
URL: http://arml.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0