Prao tomorrow!

Hej bloggen ♥
Det var ett tag sen jag bloggade men nu vet ni iallefall att jag lever,haha!
Nu väntar två veckor med prao på "wayne´s coffe" och en vecka med sportlov på mig,wihooooooooo,just nu känns livet fantastiskt... ♥


Här kommer dagens kap som jag köpte inne på bikbok med lillsyrran idag för 99 kr/stk!!
SPriiiiing till bikbok allihopa!!!




Praon börjar imorgon klockan åtta så nu ska jag bege med av till Maggis snart för att vi ska åka dit tillsamans imorgonbitti,åå vad kul det ska bli! Jag har sett fram imot det så länge så imorgon kommer jag säkert att hoppa upp ur sängen och det brukar jag ALLTID att göra(*host*)

Jag kommer att mobilblogga lite smått under dagarna så jag kommer inte att vara helt off på bloggen,så att ni vet :)

Talk 2 you later:)


Kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0