Rekomendering: i.d bare minerales.

Det är rekomenderingsdag idag och jag tänker berätta om en sak som jag i princip alltid applicerar på morgonen även fast jag bara har 5 min på mig.

Den är supersmidig och min absoluta favorit produkt någonsin!
Den heter i.d bare minerales och den finns att köpa här:
http://www.coverbrands.no/merker/bare-minerals/matte-foundation-spf-15/

Jag har också sett att den finns att köpa på b.l.a "kicks".

Jag fick den i födelsedags present av mamma och sedan dess har jag användt den varje dag och jag är superduper nöjd!

      Positivt:

  •  Den känns nästan inte på hyn.
  •  Den känns känns lätt.
  •  Det ger ett naturligt resultat och den döljer finnar osv bra.
  • Den smälter inn i hyn.

    Den jag har är orgiginal och i färgen "medium beige" men alla har självklart inte samma hudfärg så fråga en hudterapeft innan ni köper en för att vara säker på att ni köper rätt färg. 

    En bild tagen från google så att ni ser ungefär vilken färg ni har:


    My loveeee♥

    De här bortstarna använder jag mig av när jag applicerar det:
    Sminbortse från make up store.

    Eller...
    En i.d bare minerales sminkborste och det är min favorit ♥



    När man öppnar den så ser den ut såhär:

    Man kan vrida hela locket så att det kommer fram hål som man häller ut foundation ur. Man kan själv bestämma hur många hål beroende på hur mycket man ska ta.
    Sedan häller man ut det i locket och snurrar med borsten.

    Skaka av det överflödiga för att få ett jämnt resultat.

    Och sist men inte minst:
    Snurra borsten i hela ansiktet så att det blir jämnt och fint.

    Om det behövs mer så gör allt en gång till.

    Utan dem här tre produkterna skulle jag nästan dö,haha.
    I love them! ♥


    Med andra ord har pulverfoundationen från "bare minerales" blivit min livräddare.
    Personligen tycker jag inte om flytande foundation från tex H&M därför att det känns som att man får flera finnar av de. Om ni också tycker det så testa "bare minerales"!


    Hoppas ni tyckte om inlägget,kram på er!

    -
    Emilie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0