Second-hand fynden! <3

Hejsan svejsan!

Om ni kikar tillbaka på inlägget som jag skrev för några dagar sedan som heter "nya skor" så kan ni läsa om när jag och maggan åkte till "myrorna" efter jobbet och det är en second hand affär.
I det inlägget så visade jag er skorna jag köpte men nu tänkte jag visa er alla plagg som jag fyndade den dagen:D

Lämna gärna en kommentar om ni tycker om plaggen ♥
PS:Som vanligt ser kläderna mycket finare ut på! Känner ni igen er? Man vet hur fina de är egentligen men man kan inte få fram det på bild,grr....

Här kommer priserna:
65:-

50:-

Jag drog bort lappen eftersom att jag använde den igår så jag vet inte hur mycket den kostar,hehe...
Men jag skulle gissa på mellan 50-60 kronor:D

60:-  

Jag ÄLSKAR den här jackan,speciellt detaljerna!!!
Just saying:







Jag visar också skorna även fast jag redan har gjort det,hih.
130 kronor kostade dem. Favorit fyndet! I love them!!! ♥



Like?


Kram på er!
-Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0