Second-hand fynden!

Hallu!

För två dagar sedan var jag inne på myrorna inne i stan på hornsgatan med Maggis och det är en second hand affär. Jag fick med mig tre plagg hem men det var massor av andra plagg som jag drägglade efter därinne så det bär av dit med henne igen nästa vecka,hihi.

Det första jag tänker när jag tittar på denna bild är... FUL! Men den är såå mycket snyggare på! Med ett bälte i midjan så blir den helt perfekt.

Även den här är mycket finare på!




Ett tips om ni har planerat att åka till en second hand butik är:LETA,LETA och LETA!! Leta genom så många plagg du orkar för då är risken större att du hittar något du gillar!
Jag och Maggis har tillochmed hittad märken som gant därinne.

Tvätta plaggen hemma och sen är de klara för användning och man sparar mycket pengar på det,perfekt!?

-Emilie
PS: Alla plaggen kostade 45:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0