Sista dagen på "wayne´s coffe".

Idag är det fredag och jag har världens fredagskänsla! Skönt...♥

Idag har det varit min sista dag på jobbet som praoelev men jag kommer att jobba där ofta på helgerna så det är inte sista gången men det kändes ändå lite tomt att gå därifrån.

Bilder från första dagen:




Det har blivit en del av min vardag och det kommer att vara två konstiga veckor utan "wayne´s coffe" som har fyllt upp mina dagar.

 
Jag kommer att jobba där under en helg om två veckor så det kommer inte att dröja lång tid innan jag åker dit igen :D
När jag tänker tillbaka på de här två veckorna så sprids jag av en lycklig kännsla ♥ Människorna som jag lärde känna,allting jag har lärt mig som sysslor osv och jag har fått en inblick av arbetslivet osv...  Ett minne för livet helt enkelt ♥


Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0