Smycken <3

Alla ni som känner mig vet att jag älskaaar smycken!! Jag kan gjöra ett inlägg om mina smycken om ni vill?

Jag har alltid på mig ett smycke och jag tycker att en outfit blir så mycket finare med ett smycke/smycken!
Håller ni med mig? :)

Under en lång tid har jag letat efter matsmycken och idag har jag äntligen hittat två sidor som säljer helt unika och underbara smycken.


Den första sidan heter:http://www.etsy.com/shop/tinytasty och på den sidan har de här smyckerna blivit min nya kärlek:
Örhängen:

Jag hatar kaffe men kaffesmycken har jag inget imot:)



Ringar:



Halsband:





Från http://www.cocoo.se/ tycker jag mest om de här:

















Hur gulligt är det inte att ha några av dessa smycken? Å jag är kär i allihopa!!! ♥
Jag kan använda alla de här men samtidigt kan jag blanda de med tex svart nagelack:) Så om ni undrar vad jag har för klädsmak så kan jag inte svara på det! Jag kan ha allting från en jättegullig outfit till en rockig outfit ♥


Tyckte ni om dem? Vad har ni för klädsmak?

-Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0