Två styckna blir till en...

Hejsan!

Läs allting som står här under!!:
Nu är det såhär att Sara har bestämt sig för att sluta att blogga och hon kommer inte att ha en annan blogg heller...

Det är ett beslut som hon har tagit och jag förstår det fullständigt! Hon ska inte behöva känna sig pressad över att blogga osv,så om man inte tycker om det längre så får man helt enkelt lämna det.

Det känns självklart tråkigt för att vi har peppat varandra och vi kämpade hårt men jag har några nya saker på gång nu,hehe...

Jag vet inte om jag antingen ska ändra namnet på den här bloggen eller om jag ska starta en ny blogg men jag är 99% säker på att starta en ny blogg som jag kommer att blogga helt själv på.

Jag kommer att blogga den här bloggen tills jag startar min egen blogg och jag kommer självklart att skriva det här innan! Jag vet inte exakt vilket datum jag kommer att byta blogg men jag kommer att förbreda er ett tag innan;) 
När jag byter blogg så kommer jag att flytta inläggen som jag har skrivit här osv... och då kommer den här bloggen att avslutas tyvärr...


Det var jättekul att blogga med dig lillasyster,jag älskar dig ♥


Kram på er!

Jag hoppas att ni fortsättar att läsa även fast Sara har slutat ♥


-Emilie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0