Söndag 19 februari 2012.

Hej everyone ♥
Idag har ännu en dag tillbringats hemma för att jag ska få en bra arbetsvecka utan att vara krasslig....

Eftersom att det är söndag idag så tänkte jag att det kunde vara skönt att lägga en ansiktsmask så jag ropade inn min lillasyster i badrummet efter att jag hade duchat och jag säger bara en grej:HAHAHHAHAH!

Gud stackarn... Den började stelna och då blev hon ledsen... Perfekt tajming med en tumme upp då,haha!

Sen torkade hon bort lite i pannan och då blev hon glad igen:D

Såhär vacker såg jag ut efter Elina hade tagit på mig...




Vi använde den här föressten:
Den är sjukt bra men jag vet dock inte om den finns i Sverige,någon som vet?
Den är Norges mest sålda ansiktsmask/skrubbl,hihi!



Idag har jag städat rent helaaa mitt rum och det känns så skönt! Jag har dammsugit,sorterat allting och bytt lakan osv... Så nu längtar jag att lägga mig i ett nystädat rum med rena sängkläder och somna till några avsnitt av "sex and the city" ♥ Eller "one tree hill" kanske,hmm.... Det kommer dock att bli svårt att gå upp imorgon,hehe.


Pussar och kramar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0