Jag har världens bästa vänner <3

Hej!

Somsagt var jag och Sara på en fan-träff igår och det var superduperkul!!!
Dagen kunde inte blivit bättre med rackartygarna och det var skönt att tillbringa en dag med min underbara lillasysyster också,I love you! ♥

Igår sov Linnea över hoss mig och vi hade det jättetrevligt. Vi tittade på film,stekte pannkakor och åt godis ♥

Just nu sitter jag iväntan på Beccisen hemma som ska komma hit,haha busy girl!
Vi kommer nog att titta på film och mysa och sen har hon tagit med sig lite godsaker till oss också,wiiiiiii!

Bilder från igår:



HAHA,vi improviserade med receptet så den här pannkakan var den ända som klarade sig utan att gå sönder,men dem blev skitgoda ändå!


Don´t worry,be happy:)


Klockan 18.30 ikväll ska jag föressten till "toni&guy" :D
Jag ska bli fottad på onsdag och jag vet inte vad dem ska göra idag men om de tar bilder så kommer dem upp ikväll;)

Eftersom att det var söndag igår så kommer rekomenderingen ikväll istället;)
Resten av second hand fynnden kommer också så kolla inn ikväll! :D


-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0