Happiest girl in the world!

Nu är det bestämt att Maggan ska följa med till Norge på påsklovet och jag längtar så himla mycket!!! Det kommer att bli ett grymt lov med familjen och Maggis!

Haha,jag är bombsäker på att pappsen kommer att utmana mig och Maggan på pulktävlingar dagen lång! ♥

Utan dig vet jag ärligt talat inte hur jag skulle kunna överleva,du är mitt allt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Som pappa sa: Det här kommer att bli det bästa påsklovet ever,och det tror jag verkligen! Inget är bättre än en vecka i sitt hemland med sin familj och sin bästakompis! Vi ska vara i Oslo i några dagar och sedan i fjällen i några dagar i våran stuga så nu ska jag vara lite försiktig med pengarna framöver så jag kan shoppa mycket med Maggan,wihoooo!

Nu kryper en superduperglad Emilie ned i sängen,natti natti!

-Emilie ♥

Kommentarer
Postat av: Maggis

Jaa det blir skit kuul!!!! Jag älskar dig bästavän!!! Jag skulle inte heller kunna överleva utan dig!! Så roligt det ska bli med din familj, saknar dem lite faktiskt :D <333

2012-02-08 @ 21:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0