Kap!:D

Hallooooooooo!! :D
Igår tillbringades dagen med min älskade Maggan och vi åt på mcdonalds,shoppade och sedan sov jag över hoss henne,trevligt!!♥

Hon fyller föressten år imorgon så grattis i förskott älsklingen!
Jag fattar inte att min lilla Maggis blir 15 år imorgon,shit vad åren går fort!!!! Imorgon blir du en "stoj flicka"(det ska jag säga som fyller 15 år om 10 år liksom,haha!)

Här kommer också bilder på vad jag shoppade igår och allt kommer från en affär vid slussen och jag kommer inte ihåg vad den heter...Haha sorry.... (om jag kommer på vad den heter så skriver jag självklart det om ni är intreserade.)

Hehe,ALLA bilder blev misslyckade när jag försökte fotta mig med solglasögonen på men här ser ni iallefall hur de ser ut på.
Om jag säger att det här blev det snyggaste bilden på mig så kanske ni förstår hur de andra ser ut,hehe.



De här örhängerna ser såå mycket finare ut på och tanken är att jag bara ska använda en av de...Jag ska alltså inte ha båda samtidigt. Det kan bli coolt tror jag!

Båda örhängerna kostade 20;- och solglasögonen kostade 99.-,billigt!!GILLAR!

Jag köpte egentligen ett armband och två halsband också men bilderna blev så dårliga så ni får se de på outfitbilder istället;) Allting kostade sammanlagt 200:-.


Like?
-Emilie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0