Valentines Day!

Hoppas att ni alla har haft en fin alla hjärtans dag och att ni har kommit ihåg att ge era nära och kära extra kärlek ♥

Jag har haft en underbar dag som först började med jobb och sedan en liten fika med mina tjejorna där vi delade ut presenter och åt lite muffins,hihi ♥ 

Det första jag får höra när jag kommer hem från min lilasyster är: EMILIE!!! Jag har en present till dig och så tar hon fram en påse med en nalle inuti,åå kan man få tag på en sötare tjej? ♥ ♥ ♥

Av underbara Becca fick jag ett fantastiskt brev som ska hängas upp på väggen akut och ett par jeans som jag har önskat mig sen sommarlovat,jippy!!! Bättre vänner får man leta länge efter...

Jag älskar dig Rebecca Lindbergh,glöm aldrig det ♥




Justja! Jag fick min valentines present av Maggan för en vecka sedan och det var en ask med ett halsband i,tack älsklingen! Du är fantastiskt ♥

Forever five ♥


"Valentines day are so fake. If you love a girl you´¨ll treat her special every day" ♥


Har ni haft en bra dag idag?

Kram!

Kommentarer
Postat av: benna

älskar dig abdul Ahmed <3333

2012-02-15 @ 18:28:03
URL: http://gaalnatjejer.blogg.se/
Postat av: Emilie

Jag älskar dig mest min älskade Abdhul Mohammed!<333333

2012-02-16 @ 16:54:18
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0