31 saker du kanske inte visste om mig.

Hej, det är Emilie som skriver.

Här kommer det  31 saker/fakta som ni kanske inte visste om mig :) Jag älskar personligen att läsa sånna här inlägg på andras bloggar så varför inte göra en själv? Enjoy! ♥

♥ Jag föddes i London och jag bodde där tills jag var 2 år ungefär.

♥ Min favoritfärg har alltid varit rosa

♥ Jag kan inte rulla min tunga och jag har aldrig kunnat det. Alla jag känner kan det och det är OMÖJLIGT för mig att klara det,haha.
Eller becca,kan du det föressten? ♥

♥ Jag är godisberoende och jag försöker att skärpa mig men jag kan inte göra något åt det,höhö.

♥ Jag har inget mellanamn.

♥ Jag hatar egentligen att shoppa på butiker som ginatricot,h&m osv... Jag hatar inte butiken och jag tycker att de har snygga kläder men jag gillar inte att man t.e.x kan se en tjej med exakt samma plagg dagen efter man har köpt det.

♥ Min absoluta favorit tv- serie är "one tree hill" och jag kan nästan alla repliker utantill från alla sesonger eftersom att jag har tittat på det så sjukt mycket.

♥ Jag älskar skolan. Min klass,lärarna kompisarna osv... Och jag satsar väldigt mycket på skolan, gör alla läxor och tränar mycket till prov osv...

♥ Jag står min mamma väldigt nära.

♥ Jag HATAR chocklad.

♥ Jag är allergissk mot apelsinjuice och äppeljuice.

♥ Min favorit frukt är defintivt mango.

♥ Jag är 180 cm lång och jag är nöjd över det.

♥ Jag har kunnat åka skidor sen jag var 2 år ungefär.

♥ Jag älskar Justin Bieber och jag har varit ett jättestort fan av honom i 3 år.

♥ Jag står alla i min familj väldigt nära och ingen har dött eller är sjuk eller något sånt ♥

♥ Jag har färgat håret tre gånger.

♥ Jag har alltid haft skräck för att ha för kort hår men jag klippte mig ändå kortare än till axlarna för två veckor sedan.

♥ Min dröm är att bli veterinär eller att jobba inom mode.

♥ Djur betyder extremt mycket för mig och jag har en speciell kontakt med djur som de flesta inte har.

♥ När jag var liten ville jag inte äta mat med prickar i,haha.

♥ Jag har världens bästa vänner och min absoluta bästavän är Maggan Gawron ♥



♥ Jag är 14 år och jag sover fortfarande med en nallebjörn,haha.

♥ Jag vågsurfar varje sommar på ett ställe som heter Hoddevik och det är absolut mitt FAVORIT ställe på denna jord och jag har lärt känna fantastiska människor där som betyder otroligt mycket för mig.

♥ Jag dansade jazz och balett från jag var 6 år tills jag var 8 år och jag planerar att börja igen.

♥ Jag älskar converse!

♥ Jag är absolut livrädd för ormar och det är det värsta jag vet!Jag har sett tre ormar i hela mitt liv och det hände på samma dag,haha. Den värsta dagen i hela mitt liv ska jag säga er,haha! Jag gick runt och skakade i en timme ungefär.

♥ Jag älskar att spela "the sims 2" och jag kan sitta och lata mig och spela det i flera timmar när jag har det tråkigt.

♥ Jag hatar pipljud som tex naglar som dras mot en tavla.

♥ Jag är jättekittlig och när någon kittlar mig kan jag slå till den utan att vara medveten om det.

♥ I skolan blir jag kallad för Norge,haha!




Vi ses imorgon alla gullisar,god natt!

Yes,jag ska lägga mig nu. Jag ska upp klockan 09.00 imorgon eftersom att jag ska på konfermationsträff. Att stiga upp klockan 09.00 på en söndag är som att gå upp mitt i natten för mig,haha!

I ♥ to sleep!

KRAM ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0