A perfect bag!

Hallo allihopa!
Nu är jag återigren hemma efter några timmar med skidor. Men nu ska vi faktiskt ut igen och äta middag^^  Imorgon ska vi ut och åka pullka i en pulkabacke bredvid skidbacken så pappsen längtar som ettt litet barn,hehe...

Jag tänkte visa er en väska från modekungen som jag har drägglat efterhur länge som helst men jag har liksom inte riktigt köpt den eftersom att jag har köpt något annan och då har jag glömt bort den här...Men nu som jag har råd så tror jag faktiskt att jag ska köpa den här fiiina väskan!!!Den matchar ju allt och jag kan använda den var som helst. A perfect bag ,så varför inte?
Som ni ser så kan man använda den på två olika sätt och det är ju ett stort pluss!!

Gigantiska bilder,haha! Men ni ser ungefär hur den ser ut. Annars kan ni gå inn på www.modekungen.se och gå inn på väskor och då är det den första som kommer upp,den kostar föressten 899 kronor.








What do you think?

-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0