Chillmåndag!

Hallo! ♥
Idag mår jag bättre!Tack gode gud!! :D

Jag är fortfarande lite krasslig dock så jag tänker stanna inne idag och kolla på film,äta godis,göra lite läxor och ringa min underbara mormor! En lugn dag alltså...Jag skulle egentligen träffa bästis men jag SKA hänga med till Romme på torsdag,så det får bli en dag inne för mig idag ♥

Igår somnade jag sent eftersom att jag skypade med Sara och Anton i två timmar,hahaha det är två roliga filurer det!!!Så jag ska också försöka att sova lite idag...  Även fast jag klev upp klockan ett,höhö.
















Ha en super dag allihopa!!!

Kramis ♥






Kommentarer
Postat av: Anonym

kvinnan det är inte söndag det är måndag ;) <3333

2012-01-23 @ 16:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0