"Det är de vänner som man kan ringa till klockan tre på natten som räknas".

Hej ♥
Min helg har varit helt underbar,kunde inte blivit bättre!
Som ni har sett på bloggen så har vi varit på tecnomässan,shoppat lite,sovit över och ätit på McDonalds och haft det jättemysigt!!! Älskar dig Sara! ♥


Haha,glassälskare!


Det här var det lilla jag köpte igår. Två nagelack från Isadora.älskaaar färgerna! Tycker de är helt underbara.






Hehe,webcam...


Idag har jag varit på min lillasysters kalas och jag kom hem för en timme sedan och nu är jag jättetrött! Man blir inte så pigg av att vara på ett lekland med tio barn,haha^^ Men det var mysigt ändå,så himla gulliga de är!

Nu ska jag plugga resten av kvällen innan jag går och lägger mig tidigt! Jag SKA vara utvilad tills imorgon. Ny vecka,nya möjligheter. Right?
 
Hur har eran helg varit?

Kramis från Emilie.
PS:Bilderna från tecnomässan är det Sara som lägger upp så det är anledningen till att jag inte la upp de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0