Firande av min kära lillasyster idag<3

Hej alla bloggläsare,hur mår ni? Jag mår jättebra! :)
Jag är bara väldigt trött i kroppen efter en lång dag med två gympalektioner och det var inte några lugna lektioner ska jag säga er,puh!

Just nu sitter jag proppmätt i soffan eftersom att jag har ätit mycket pannkakakor,glass och bullar för idag har vi firat min kära lillasyster sin födelsedag. Lilla tjejen blir 4 år imorgon! supermysigt! ♥ Det var bara jag,mamma och min lillasyster för hon ska ha prinsesskalas på söndag med sina vänner.
Hon blev helt stum när mamma sa att hon kunde få äta hur mycket glass och pannkakor hon ville,hihi ♥

Här kommer några bilder från firningen,och även några bilder från igår på mig och becca.

Min lillla underbara lillasyster ♥ Love you!




Fina mammis♥




Haha,alltid lika knasiga ♥




Här är hennes fina lilla katt Sessan också! Jag är kär i henne,så himla söt.


Nu ska jag hoppa inn i duchen!
Kram!






Kommentarer
Postat av: benna

mr: bean hahah :D <33

2012-01-12 @ 18:51:19
URL: http://bybm.blog.se
Postat av: Emilie

hahahahahah!:D <3333

2012-01-12 @ 19:11:40
URL: http://emilieochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0