Första inlägget på bloggen!!

Hej allihopa! ♥ Det är Emilie som skriver.
Det här blir det första inlägget på bloggen för mig och det känns jätteroligt att börja blogga igen! Hoppas bara att ni läsare kommenterar mycket för det är SÅ mycket roligare att blogga då.

Jag kan ju börja med att säga att bloggen inte kommer att se ut såhär,utan headern är tillfällig. Designen kommer nog också att ändras lite på. 
Jag och Sara tänker ta tag i bloggen och göra den lite finare nästa vecka någon gång...Så stå ut med den här i en vecka ungefär,hehe...

Jag tänkte börja med att sätta igång en liten frågestund eftersom att troligens de flesta av er inte känner mig så himla väl,så fråga på! Jag ska försöka svara på frågorna imorgon så ni kan ställa frågor tills imorgonkväll ungefär.
Fråga vad som helst! okej inte vad som helst....


Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Becca

Hur bra vänner är vi på skala ?

2012-01-10 @ 20:33:08
Postat av: Emma

1.Har du bott i Norge innan du flytta till Sverige eller har du alltid bott i Sverige?



2.Vilka är dina favoritfilmer/böcker?



3.Om du var tvungen att välja någon i din klass (av killarna) vem tycker du ser bäst ut?



4.Vem är din bästa kompis?



5.Vad är din hobby?



6. Har du gått på någon sport? I så fall, vilken?

2012-01-10 @ 21:06:46
URL: http://emmaagreen.blogg.se/
Postat av: benna

På skalla 1-10 hur mycket älskar du mig? <333



Gillar du någon?



I LOVE YOU <3333

2012-01-11 @ 08:25:26
URL: http://bybm.bogg.se
Postat av: Ida

På en skala fra 1-10, hvor glad er du i melontyggis?

2012-01-11 @ 13:35:07
Postat av: abdul hadok

hur ofta läser du min blogg? <3

lägg upp en bild från mig och dig som du verkligen gillar :D <333

2012-01-11 @ 14:01:15
URL: http://bybm.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0