KL:20.00 imorgon på TV4!

Hejsann!:D
För er som är intreserade av programmet "äntligen hemma" eller interiör så kommer min mamma att synas som programledare imorgon klockan åtta på tv4 så sätt på tv´en då och släng ned er i soffan om ni vill se min norska mamma som fixar ett vardagsrum för en tjej vid namnet Rebecca,hihi.

Jag vill också säga att jag är så otroligt stolt över dig min älskade mamma och jag önskar dig det bästa i världen för det förtjänar du!!!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta och utan dig vet jag inte vart jag skulle tagit vägen,vi gör allt tillsamans och du finns där för mig i ALLA situationer och jag delar allt med dig ♥ Du och jag har ett band som inte många har och jag är så otroligt tacksam. Det vet du men det skadar inte att säga det ♥

Du är så stark och du är en fantastisk person som är min största förebild. Det gör mig stolt att säga att du är min mamma,inte för att du har blivit en programledare utan för den du är på INSIDAN. Jag älskar dig ♥




Så lägg äntligen hemma klockan åtta på tv4 på minnet...

-Emilie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0