Spa är en tjejs bästavän.

Hallo!

Jag tänkte skriva ett långt inlägg om vad jag och Maggan gjorde hela kvällen igår och det rekomenderas verkligen till alla er bloggläsare.
Tänd doftljus,skär upp frukter osv,sätt på lugn musik,släck ljuset,köp ansiktsmasker,ta fram bodylotions och skrubbar osv,ta fram nagelsaker,fixa fotbalja med badsalt,massera,värm stenar eller liknande och voila,nu kan du spara massor av pengar och ha ett hemmaspa istället.

Jag sov över hoss henne igår och vi  hade det sjuuukt mysigt,jag har inte skrattat och haft det så mysigt på länge,du och jag föralltid ♥

Hon fixade spa och jag blev ompysslad hela kvällen,helt underbaaart!
Jag fick det som en liten julklapp bredvid de andra presenterna och det är en perfekt present att ge till sin kompis och det uppskattas mycket ska jag säga er,hehe ♥

När jag klev in i hennes rum var det tändt och det var ljus överallt som luktade vanilj. Det var också ett stort fat med frukt som det också stod dricka på. Från hennes mobil spelades lugna favoriter och jag slappnade av tilll 100% ♥
Det började med ryggmassage och sedan maserade hon mig i hårbotten med en sånn här grej:


Sedan fick jag ansiktsmask som jag låg med i 15 min,sen åt jag fruktsallad medans jag kollade på film och hade fötterna i en fotmassagebalja,haha heter det det?^^ Hon la också kalla stenar på min rygg.
Sist men inte minst fick jag ännu en ryggmassage som var helt fantasikt...
Kan man få tag på bättre vänner? ♥

Jag skulle egentligen få manikyr och pedikyr och samt ett bad i bubbelbadkaret men det hann vi tyvärr inte med det , det tog längre tid än vad vi trodde,haha!
Det var iallefall hur underbart och mysigt som helst! Tack bästavännen,jag älskar dig så himla mycket ♥

Here are som pictures:



Hahahah,snacka om att vara lat...








Der finns flera bilder men jag kunde inte ladda upp de...

Jag och Maggan har föressten bestämt att vi ska ha spa en gång i månaden tillsamans,det behöver man ju efter en stressig vecka i skolan osv... Jag rekomenderar verkligen att ha spa med sina vänner! Eller själv också för den delen,jag ska ha det imorgon,hehe.

Brukar ni ha hemmaspa?Vad brukar ni isåfall "göra"?
Pussar och kramar från Emilie,hoppas att ni fick några enkla tips! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0