I´m in heaven!

Hejhej! Emilie som skriver nu.
Idag blev det en liten snabb runda till stan med mina kära vänner Sara,Maggan och Benna men det blev dock ingen shopping för någon av oss...Så är det när man är fattig,haha.

Nu är det iallefall dags att publicera de inläggen som inte blev publicerade igår så jag kan ju börja med att skriva om den saken jag köpte med mamsen för två dagar sedan:)

Jag fick en jacka av min underbara mamma från märket "jofama by kenza" med mig hem!!!!!! Många av er vet säkert vad det är för märke jag snackar om... Fast för er som inte vet(norska läsare) så är det bloggaren kenza sitt märke:) www.kenzas.se! Jag har drägglat efter den här jackan så himla länge och för två dagar sedan blev den min!!!Wiiiiii,I´m in heaven!!!! Jag tycker den är helt underbar!♥

Här kommer det några färska bilder på min lilla skönhet:
♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥

♥♥♥


Och det bästa var att det var den ända jackan som var kvar i hela butiken och det var 50% på den och det var i min storlek,galet! Det måste ha varit ödet,haha ♥

LÄS DET HÄR:Om ni undrar vart man kan köpa den här jackan så googla "jofama by kenza" och tryck på den fjärde länken som gör att man kommer inn på bubbleroom och sedan går ni lite längre ned på sidan så finns den där för 2795 kr fast det är rea nu så nu kostar den 1957 kr!:D

Det är föressten gratis frakt på hela nelly.com i hela januari så ifall ni inte har så lite pengar som jag har så unna er själva lite kläder ,hehe♥ Man kan alltid hitta något om man kollar tillräckligt länge;)


Vad tycker ni om jackan? Älskar ni den lika mycket som jag? Hur har eran dag varit?

PUSS! ♥
PS:Headern kommer jag och Sara troligens att fixa den här veckan eller början på nästa vecka,wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0